Prezeraním tejto stránky súhlasíte s použitím COOKIES a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy. Nastavenie cookies môžete zmeniť v nastaveniach vášho prehliadača.

Tel: +421 918 733 211 info@superdoplnky.sk


Čo Vás najviac zaujíma
Aké otázky Vás zaujímajú najčastejšie

Pripravili sme pre Vás prehľad otázok a odpovedí, na ktoré sa najčastejšie pýtate.

 

 

1. Na e-shope som nenašiel produkt, ktorý hľadám. Je možné ho u Vás zohnať?

Napíšte nám na info@superdoplnky.sk o aký produkt by sa malo jednať a my sa ho pre Vás pokúsime zohnať

 

 

 

2. Našiel som nižšiu cenu na produkt u iného predajcu, ako môžem lacnejšie u Vás nakúpiť?

 

Napíšte nám na info@superdoplnky a cenu Vám minimálne dorovnáme alebo k Vašej spokojnosti v rámci možností

Stačí ak nám pošlete odkaz na konkrétny produkt v inom obchode alebo ho vložíte do objednávky v poznámke

A za nasledujúcich podmienok:

predajca musí byť zo Slovenska alebo Česka

cena musí byť zrovnateľná vrátane poplatkov, ako pošta a pod.

 

3. Neprišiel mi potvrdzujúci email v akom stave je moja objednávka?

Ak ste urobili u nás objednávku a email nepristál do Vašej pošty, môže sa nachádzať v spame

Ak ho však ani tam nenájdete, napíšte nám na info@superdoplnky a my Vás budeme informovať o stave Vašej objednávky prípadne Vám ho prepošleme

 

4. Je možné objednávku vyzdvihnúť osobne?

Áno, je to možné na našej adrese, ale len za predpokladu, že je za daný produkt uhradená celková čiastka prevodom alebo kartou

 

5. Ako postupovať, ak mi prišla poškodená zásielka?

Ak Vám poškodenú zásielku priviezla kuriérska spoločnosť DPD, alebo Slovenská pošta ihneď nám napíšte a my záležitosť okamžite vyriešime k Vašej spokojnosti.

 

6. Musím sa pri nákupe registrovať a čo moje osobné údaje?

Registrovať sa našom e-shope nemusíte, umožňujeme aj objednávanie bez registrácie

Osobné údaje sú spracované len v rámci zákona o GDPR

 

7. Ako mám postupovať v prípade reklamácie?

Stačí si pozrieť na našom e-shope sekciu reklamačný poriadok, ktorý sa nachádza na spodnej lište

Ak by ste si aj tak nevedeli rady kontaktujte nás telefonicky alebo emailom.

 

8. Ak vrátim tovar, do koľkých dní mi budú vrátené peniaze?
Peniaze Vám budú vrátené do 14 dní od účinnosti odstúpenia od zmluvy formou bankového prevodu po splnení všetkých naležitostí.

 

9. Môžem objednávať aj z cudziny a bude mi tam tovar aj dodaný?

Objednávka mimo Slovenskej republiky je možná a radi vám ju vyskladníme avšak za predpokladu platby vopred.

(poplatky sa odvíjajú na základe daného štátu, kde sa má tovar odosielať)

10. Je možné už odoslanú objednávku stornovať?

Stornovať objednaný tovar alebo službu máte právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bezplatne

Následne po 24 hod pristúpime k vybavovaniu objednávky a objednávku už nebude možné stornovať.

 

11. Kedy obdržím svoju objednávku?

Objednávku obdržíte najneskôr do 2 pracovných dní od jej expedície od nás.
Objednávky sú odosielané podľa dostupnosti daného tovaru na externom sklade.
Dostupnosť tovaru je uvedená pri každom produkte na pravej strane pri produkte od 5 do 15 pracovných dní. Snažíme sa danú dobu skracovať.


12. Čo sa stane, ak v dobe doručenia nebudem doma ?
Prepravná spoločnosť sa s Vami skontaktuje a dohodne druhý termín dodania k Vám.

Vaše superdoplnky.sk

 

 

Vytvorené systémom www.webareal.sk

YjQ5Mm